Multivitamin qəbul edənlərə XƏBƏRDARLIQ - Mühüm MƏSLƏHƏTLƏR
23.02.2021 13:42
Multivitamin qəbul edirsinizsə, tərkibinə diqqət yetirin. Multivitaminlər tərkibində həm suda, həm də yağda həll olan vitaminləri ehtiva edir və bəzən mineralları, iz elementlərini də əhatə edir. Multivitamin əlavələrini qida ilə qəbul etmək daha təhlükəsizdir, çünki bəzi komponentləri, məsələn, B vitaminləri və C vitamini ac qarına qəbul edildikdə mədə ağrısına və ya ürək bulanmasına səbəb ola bilər.
 
Yağda həll olan vitaminlər bir yumurta və ya bitki yağı kimi az miqdarda yağla qəbul olunmalıdır. Bunu aşmamaq vacibdir, çünki həddindən artıq miqdarda yağ, mədə-bağırsaq traktından suda həll olunan vitaminlərin sorulmasına mane olur.
 
Fərdi vitaminlər və ya minerallardan istifadə edirsinizsə, yalnız onların qəbul müddətinə deyil, digər pəhriz əlavələri ilə birləşməsinə də diqqət yetirməlisiniz. Məsələn, yağda həll olan K2 vitamini ən yaxşısı günorta və ya axşam bəzi yağ ehtiva edən bir yeməklə alınır. Kalsium gün ərzində qəbul edilə bilər və maqnezium ən yaxşı gecə alınır və qida ilə birləşdirilmir.
 
Sağlam bir insan üçün gündəlik K2 vitamininin qəbulu təxminən 200 mkq-dır. Ancaq eyni zamanda yüksək dozada D vitamini qəbul edilərsə, optimal K2 miqdarı daha yüksək ola bilər. K vitamini antaqonistlərindən istifadə edən insanlar üçün (qan laxtalanmasını azaldan dərmanlar) K2 vitamini olan pəhriz əlavələri zərərli ola bilər, bu səbəbdən həkimlə əvvəlcədən məsləhətləşmələr lazımdır.
 
İz elementləri sink kalsium və ya dəmirlə alınmamalıdır - bu iz elementləri onun sorulmasına mane ola bilər.
 
Dəmirlə kalsium və ya E vitamini birgə qəbul etməməlisiniz, çünki dəmirin əmilməsinə mane olurlar. Ümumiyyətlə, dəmiri ya səhər, ya da günortadan sonra acqarına qəbul etmək yaxşıdır.
 
Bədənimiz üçün ən vacib minerallardan biri olan maqnezium ən yaxşı axşam qəbul edilir və qida qəbulundan asılı deyil. Bununla birlikdə maqnezium və kalsium (kalsium qəbul edirsinizsə) ən yaxşısı eyni zamanda qəbul olunmalı.
Mütəmadi olaraq idman edərkən məşqdən əvvəl yeməklə birlikdə kalsium və maqneziumu 1:2 nisbətində qəbul etməyi düşünün. İdeal maqnezium-kalsium nisbəti 1:1 olaraq qəbul edilsə də, insanların çoxu qidalarından maqneziuma nisbətən daha çox kalsium alırlar.
 
B12 vitamini mədə-bağırsaq traktından nisbətən zəif əmilir, ona görə də sorulmasını optimallaşdırmaq üçün acqarına qəbul etmək yaxşı olar. Vitamin B12, H2 reseptor blokerləri və proton pompası inhibitorları kimi sümük itkisi, xərçəng, gut, yüksək qan təzyiqi və mədə hipersekresiyası üçün dərmanlar da daxil olmaqla müxtəlif dərmanlarla qarşılıqlı əlaqədə ola bilər, buna görə də istifadə etməzdən əvvəl həkiminizlə məsləhətləşməlisiniz.
 
Həzm olunmayan liflər həzmi yaxşılaşdırır, lakin yağ emiliminə müdaxilə edə bilər, buna görə çox lif əlavəsi istənilən çox doymamış yağ turşusu əlavəsindən ayrı alınır. Bundan əlavə, lif mədənin və bağırsağın içərisindəki qidanın hərəkətini ləngidir, buna görə də bu cür pəhriz əlavələrini məşqdən ən az 3-4 saat əvvəl və ya günün sonuna yaxın qəbul etmək daha yaxşıdır. Psyllium'u yeməkdən iki saat sonra bir stəkan su ilə içmək məsləhətdir. Omeqa-3 əlavələrinə gəldikdə, məşqdən əvvəl qəbul edildikdə mədə narahatlığına səbəb ola bilər, buna görə də onları multivitaminlə birlikdə səhər yeməyinə təyin etmək yaxşıdır. Qanaxma varsa və ya antikoagulyant qəbul edirsinizsə Omega-3 qəbul edilməməlidir.
 
Pəhriz əlavələri qəbul edərkən əlavənin hər hansı bir hissəsinə mümkün allergik reaksiya barədə xatırlamalısınız. Məsələn, krill yağı əlavələri, qabıqlı alerjisi olan insanlar üçün əksgöstərişdir.
 
Probiyotiklər bədənimizə faydalı bakteriyalar tədarük edərək normal bağırsaq florasının qorunmasına və bərpa olunmasına kömək edir. Bunlar ilk yeməkdən iki-üç saat əvvəl və ya son yeməkdən sonra acqarına alınır. Probiotik əlavələrin effektivliyini artırmaq üçün işlənmiş qidaları və şəkəri azaltmaq da tövsiyyə edilir.
 
Sibir alimləri qaraciyər üçün huş qabığından bir dərman yaradıblar. Ümumiyyətlə, resveratrol, astaksantin, E vitamini, ubixinol kimi antioksidan pəhriz əlavələri yağda həll olunur və ən yaxşısı yağlı qidalarla qəbul edilir.
 
Yağlı yeməklərlə əsas yemək zamanı gündəlik dozanı 2 yerə bölərək ubixinol'u qəbul etmək optimaldır.
 
Vitamin E və astaksantin, sorulma qabiliyyətini artırmaq üçün yağlı yeməklə gündə bir dəfə qəbul edilə bilər.
 
Mütəxəssislər heyvan məhsullarında bir çox vacib qida, vitamin və qida maddələrinin tapıldığını, buna görə vegeterianların və veganların sağlamlığı qorumaq üçün pəhriz əlavələrinə ehtiyac olduğunu qeyd edirlər.