Omeqa-3 vitamininin müntəzəm qəbulu qocalmanı gecikdirir
22.03.2025 09:12

Omeqa-3 vitamininin insan həyatında böyük əhəmiyyəti var.

 

Aztibb.az  "Nature Aging" jurnalına istinadən xəbər verir ki, beyin sağlamlığına və dəriyə kömək edən bu vitamin həm də yaşlanma əleyhinə təsirə malikdir.

 

Bəşəriyyət qocalmağı dayandırmağı xəyal edir. Bu mövzuda aparılan elmi araşdırmalar omeqa 3 vitamininə diqqət çəkir. Alimlər araşdırmalarının birində sübut etdilər ki, Omeqa-3 vitamini qəbul etmək müntəzəm olaraq bioloji qocalmanı ləngidir. Araşdırmanın nəticələri jurnalda dərc olunub.

 

“The Guardian” qəzetinin məlumatına görə, Harvard Universiteti və Sürix Universitetinin tədqiqatçılarının da daxil olduğu beynəlxalq elmi qrup 777 yaşlı isveçrəlinin hüceyrə və orqanlarda yaşa dair azalma ilə bağlı üç il ərzində apardığı klinik sınaqların nəticələrini təhlil edib.

 

Araşdırma nəticəsində məlum olub ki, gündə bir qram Omeqa-3 vitamini qəbul edən insanlarda, qəbul etməyənlərlə müqayisədə bioloji qocalma 4 aya qədər azalıb. Bəli, Omeqa-3-ün müntəzəm qəbulu qocalma prosesinə müsbət təsir göstərə bilər. Tədqiqatlar göstərir ki, omeqa-3 yağ turşuları hüceyrə yaşlanmasını yavaşlata bilər və ümumi sağlamlığa fayda verə bilər.

 

Telomerlərin qorunması:

Telomerlər hüceyrələrin qocalmasını təyin edən DNT-nin uclarıdır. Omeqa-3 telomer qısalmasını yavaşlatmaqla hüceyrə yaşlanmasını gecikdirə bilər.

 

İltihabı azaldan təsir:

Xroniki iltihab yaşlanma prosesini sürətləndirən mühüm faktordur. Omeqa-3, xüsusilə EPA və DHA yağ turşuları sayəsində bədəndəki iltihab səviyyəsini azaldır.

 

Beyin sağlamlığını dəstəkləyir:

Omeqa-3 beyin hüceyrələrini qorumağa kömək edir və idrak qabiliyyətinin azalmasına səbəb ola bilər. Alzheimer və demans riskini azaltmaq potensialına malikdir.

 

Dərinin sağlamlığının qorunması:

Omeqa-3 dərinin elastikliyini artıraraq qırışların əmələ gəlməsini gecikdirə və dəri baryerini gücləndirə bilər.

 

Ürək-damar sağlamlığı:

Ürək sağlamlığını qoruyaraq yaşa bağlı ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.

 

Omeqa-3-ü təbii yolla əldə etmək üçün qızılbalıq, sardina, qoz, kətan toxumu və çia toxumu kimi qidalardan istifadə edə bilərsiniz. Əgər əlavə qəbul etmək istəyirsinizsə, balıq yağı və ya krill yağı kimi seçimlər var, lakin keyfiyyətə diqqət yetirmək vacibdir.

Nərgiz Qəhramanova
Müəllifin digər yazıları
ÇOX OXUNANLAR
AMEA-da akademik Vəli Axundovun 110 illiyi qeyd edilib
Nizami Tibb Mərkəzinin ümumi cərrahı dünyasını dəyişib
Respublika QİÇS-lə Mübarizə Mərkəzi özəl tibb müəssisəsində infeksiyalara yoluxma risklərinin idarə olunması ilə bağlı təlim keçirib
Liv Bona Dea Xəstəxanasının Pediatrik Reanimasiya və İntensiv Terapiya Bölməsinin fəaliyyətə başlamasından 2 il ötür
Azərbaycanlı alim 16 ölkə transplantoloqlarının toplaşdığı beynəlxalq simpoziumda iki məruzə ilə çıxış edib
 Tədris Cərrahiyyə Klinikasında boyunun orta kistası uğurla əməliyyat olunub   
 Şəki Rayon Mərkəzi Xəstəxanasında növbəti qanvermə aksiyası    
Azərbaycan Dövlət Həkimləri Təkmilləşdirmə İnstitutunun Elmi Şurasının iclasında bir sıra məsələlər müzakirə edilib
“Azərbaycan dili” (ingilis qrupları üçün) dərsliyi işıq üzü görüb
Azərbaycan Pediatrlar Assosiasiyası xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün növbəti sosial-mədəni və tibbi aksiya həyata keçirib
Bakı Sağlamlıq Mərkəzinin həkimləri beynəlxalq konfransda təmsil olunublar
Həmkarımızın psixoloji tükəndiyini necə anlayaq?
Şamaxı Rayon Mərkəzi Xəstəxanasının mütəxəssisləri tərəfindən loqoped xidməti təşkil olunub
 Dövlət Gömrük Komitəsinin nümayəndəsi EAPCCT-nin 46-cı Beynəlxalq Konqresində iştirak edib   
 Tərtər RMX tərəfindən hərəkət məhdudiyyətli uşaqların icbari dispanserizasiyası həyata keçirilir