Orta yaşda pəhriz və yağ paylanması sonrakı həyatda beyin sağlamlığına təsir göstərə bilər.
Aztibb.az xəbər verir ki, bununla bağlı araşdırma "JAMA Network Open" jurnalında dərc olunub. Oksford Universiteti və London Universitet Kollecinin alimləri belə nəticəyə gəliblər. Onların Uzunmüddətli izləmə məlumatlarının təhlili, orta yaşda daha yüksək qida keyfiyyətinə malik insanların qocalıqda daha yaxşı zehni funksiyaya və daha çox sinir əlaqəsinə sahib olduğunu göstərib.
Tədqiqatda 21 il ərzində bədən parametrləri və pəhrizi qeydə alınan 664 nəfər iştirak edib. Daha sonra onların beyinləri maqnit rezonans tomoqrafiyası vasitəsilə yoxlanılıb. Pəhrizlərinə daha çox meyvə, tərəvəz, sağlam yağlar və daha az işlənmiş qidalar daxil olan insanlar hipokampus, yaddaşdan məsul olan bölgə və beynin digər hissələri arasında daha yaxşı əlaqələrə malikdirlər. Onlar həmçinin daha yüksək ağ maddə sıxlığına sahib idilər ki, bu da beynin daha yavaş yaşlanması və demans riskinin azalması ilə əlaqələndirilir.
Alimlər vurğulayırlar ki, orta yaş kritik bir dövrdür, pəhriz və çəki nəzarətindəki dəyişikliklər qocalıqda beyin sağlamlığına ən böyük fayda verə bilər. Tədqiqatçılar, yaşla əlaqəli xəstəliklərin qarşısını almaq üçün pəhriz keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq və piylənməyə nəzarət etmək üçün ictimai sağlamlıq strategiyalarına çağırırlar.

