Səhiyyə Nazirliyi iyul ayı ərzində sosial şəbəkələrdən 791 vətəndaş müraciətini cavablandırıb
03.08.2021 11:02

Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinin fəaliyyət istiqamətləri üzrə sosial şəbəkələrdən cari ilin iyul ayı ərzində 791 vətəndaş müraciəti cavablandırılıb.

 

Aztibb.az xəbər verir ki, Səhiyyə Nazirliyinin mətbuat xidmətindən verilən məlumata görə, müraciətlərdən 513-ü birbaşa cavablandırıldığı halda, 198-i yönləndirilib.

 

Məlumata əsasən, nazirliyə sosial şəbəkələrdən daxil olan müraciətlərdən 80-i “əsassız müraciət” kimi dəyərləndirilib.

 

Qeyd edək ki, vətəndaşlar sualları ilə bağlı Səhiyyə Nazirliyinin “Qaynar xətt” xidməti (9103) ilə də əlaqə saxlaya bilərlər.

ÇOX OXUNANLAR
 Gənc həkim Samux Rayon Mərkəzi Xəstəxanasında işə başlayıb   
Autizmdən əziyyət çəkən uşaqlar üçün təmənnasız müayinə və müalicə prosedurları həyata keçirilir - AKSİYA
Kardioloq Fikrət Sadıqzadə ürək çatışmazlığından vəfat edib  
Gözlərə nur bəxş edən fədakar həkim
 TƏBİB Daxili nəzarət və monitorinq departamentinin Monitorinq şöbəsinə işçi axtarır   
Dünya liderlərini bir araya gətirən
Həddindən artıq su qəbulu beyin şişməsinə səbəb ola bilər
Anestezioloq-reanimatoloq Sevda Hüseynova- “Həkimlərimizi tanıyaq!” rubrikası
Təcili tibbi yardım briqadasının vaxtında yardımı nəticəsində xəstə boğulma vəziyyətindən çıxarılıb
 Moskva Dövlət Beynəlxalq Əlaqələr Universiteti tələbə qəbulu elan edir   
İsmayıl Əfəndiyev “İnkişaf etməkdə olan ölkələrin XII Toksikologiya Konqresi”ndə iştirak edir
TƏBİB Cavanşir Məmmədovun ölümü ilə bağlı məlumat yayıb 
 Şizofreniyanın müalicəsində yeni imkanlar araşdırılıb   
Həyata keçirdiyi hər bir proseduru dəqiqliyi ilə yoxlayan həkim - Nuranə Abbasova
Nahidə Mahmudova Dövlət Gömrük Komitəsi Tibbi Xidmət İdarəsinin Mərkəzi Hospitalının rəis müavini təyin olunub